In & around my house

In & around my house

zaterdag 16 november 2013

cake ..like old days !!!




cakjes als  de oude dag  .
ik vond dit  oude boekje van mijn moeder.
met hele makelijke recepten  en weinig ingrediente .

Κεκακια   οπός παλιά..
βρηκα αυτό το παλιό βιβλιακή της μαμάς μου .
με εύκολες συνταγές χωρίς πολύ υλικά 
1964 !!!!




het recept .....2 eieren ,100 gr boter,100,bloem .citroenschil 

συνταγή .......2 αυγά .100 γρ βουτύρου,100γρ  .ξύσμα από λεμονί 


that's all


ik heb er een beetje zelf gemaakte jam in gedaan.

έβαλα και λίγο σπιτικό μαρμελάδα ..






en dit is het geworden ,zonder bakpoeder !!!!!
και να τα κεκακια ,χωρίς baking powder !!!!






ik heb het recept geprobeert om te proberen of het lukt zonder zelfrijzend bloem 
of bakpoeder , omdat je steeds over chemiche produkten hoort  .
het  zijn 10 cakjes geworden volgende keer verdubbel ik het gewoon.


το δοκίμασα την συνταγή για να δω αν πετυχαίνει χωρίς bakingpowder
η  το φαρίνα ,για τη ακούς ... τόσο  για χημικά προϊόντα .  
έγιναν 10 κεκακια την επόμενη φορά  θα διπλασιαστεί    





4 opmerkingen:

  1. νόστιμα και ωραία φαίνονται τα κεικάκια σου :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. και χωρίς συντηρητικά !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Μέσα από τήν θλίψη μου,(έφυγε πίσω η κόρη μου),κατάφερα νά έρθω νά θαυμάσω καί νά
    ζηλέψω τά υπέροχα γλυκάκια σου Ειρήνη μου!!!Υπέροχη η συνταγή σου!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. αΧ..Δημητρα μου σε καταλαβαίνω ..
    την επόμενη φορά θα ταξιδέψουμε μαζί
    εσύ στην κορούλα και έχω στην μανούλα .
    φιλακια !!!!

    BeantwoordenVerwijderen