In & around my house

In & around my house

dinsdag 29 november 2016

My Secret Santa 2016 !!!!




                 Dit jaar deed ik voor het eerst mee  met de kerstruil  die al jaren  Zina  organiseerd
                 Secret Santa 2016   http://www.efzincreations.com/


               Πρώτη φορά έλαβα μέρος  στο  Secret Santa  που οργανώνει  η Ζηνα μας
               για χρονια  .....http://www.efzincreations.com/



                                               
                                                    ik haakte een popje  en een kaarshouder  ....
                                                    έπλεξα  ενα  κουκλάκι και ένα  ρεσω ...

           
                          ik had nog wat blokjes hout liggen ..daar maakte ik een huisje van ..
                          από ξύλο έφτιαξα ένα σπιτάκι

                   

                               
                                           



                                       het hartje en de ster gemaakt van kranten ...
                                       η καρδούλα  και το αστέρι φτιαγμένα από εφημερίδες ....

                                                     

                                 
                                   dit ging in deze schoenendoos die ik bekleden met Decoupage   !!!
                                   Τα έβαλα  σε ένα κουτί από  παπούτσια  ντυμένα  με  Ντεκουπάζ  !!!!!
                                     


                                         



 ik kreeg  zelf ook een heel  heel  mooi pakketje  !!!

Έλαβα  και εγώ ένα πραγματικό πολύ όμορφο πακέτο  !!!
απο την   Penny      https://pelomaboq.blogspot.gr/


was echt geweldig  zo mooi gemaakt  
ήταν τελεια  φτιαγμένα με πολύ μεράκι
ευχαριστω   Penny  !!!!    
   





31 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk allemaal! Je hebt er wel werk van gemaakt. Ik vind het popje en het huisje zó lief! Ik heb het patroon van het popje net uitgeprint.
    Het borduurwerkje dat jij hebt gekregen is ook bijzonder!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Marijke ..het is ook leuk om iets te maken voor
      iemand anders ....
      heel veel groetjes

      Verwijderen
  2. Μα τι όμορφα όλα όσα έφτιαξες και όλα όσα έλαβες. Και του χρόνου!AriadnefromGreece!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ Αριανδη ....
      φιλακια

      Verwijderen
  3. Μα είναι τόσο ωραίες αυτές οι ανταλλαγές !! Πολύ όμορφα όσα έφτιαξες αλλά και όσα πώρες Ειρήνη μου !!!Να τα χαρείς όλα

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Οντος ειναι πολυ ωραια οι ανταλλαγες ....
      ευχαριστω πολυ Νικολ μου ...φιλακια

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  4. Παίζουμε και χαιρόμαστε σαν μικρά παιδιά Ειρήνη μου.
    Μεγεια τα δωράκια σου.
    Μου άρεσαν πολύ αυτά που έφτιαξες κι εσύ.
    Να είσαι καλά.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ετσι Ρενα μου σαν μικρά παιδια
      ευχαριστω ..να εισαι καλα
      φιλακια

      Verwijderen
  5. Πάντα μου αρέσουν αυτά που φτιάχνεις.Το στεφανάκι όμως το θαύμασα.Μπράβο, να εισαι καλά και του χρόνου να φτιαξεις για μένα.Φιλάκια!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ Αλεκα μου ...να σε φτιαξω ενα οτι θελεις !!!!
      φιλακια

      Verwijderen
  6. Αχ τι όμορφα που είναι όλα! Τι ωραία πράγματα έφτιαξες και τι ωραία πραματάκια έλαβες! Και του χρόνου Ρηνιώ!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω ..να εισαι καλα Χριστινα μου !!!

      Verwijderen
  7. Υπέροχα όλα Ειρήνη μου και φτιαγμένα με μεράκι! Έμεινα έκπληκτη με τις κατασκευές σου από εφημερίδα! Μπράβο κορίτσι μου και του χρόνου!!!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ Χριστινα ....εγώ κολλήσει με της κατασκευές
      από εφημερίδες ...

      Verwijderen
  8. ...και εγώ είμαι η τυχερή που έλαβα αυτό το υπέροχο πακέτο!!!!!
    ήταν ένα προς ένα όλα τους εξαιρετικά!!!σύντομα ελπίζω να τα φωτογραφίσω και να ανεβάσω ανάρτηση!σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!καλές γιορτές...και του χρόνου!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ηταν χαρα μου Λιτσα να φτιαξω κάτι για σένα ...
      καλες γιορτες και σε σενα ...φιλακια

      Verwijderen
  9. Τι υπέροχα δώρα έφτιαξες και έλαβες !!!!! Μπράβο και στις δυό σας και του χρόνου !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ειρήνη μου έφτιαξες πάρα πολύ όμορφα δωράκια, αλλά και αυτά που σου έστειλαν είναι πανέμορφα!!!!
    Φιλάκια

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ειρήνη μου έφτιαξες πάρα πολύ όμορφα δωράκια, αλλά και αυτά που σου έστειλαν είναι πανέμορφα!!!!
    Φιλάκια

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig allemaal, echt zo mooi gemaakt, een feest om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Όλα ειναι υπέροχα!!! και αυτα που ελαβες και οσα ετοιμασες!!! πανεμορφα!

    καλες γιορτες Ειρηνη!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dearest Nieneke,
    Lovely exchange of like minded crafty people.
    Enjoy your Advent season.
    Hugs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Καλημέρα! Τι όμορφα και πόσο φωναχτά χειροποίητα. Καλό μήνα, καλές γιορτές!(Σοφία)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ✿゚ه° ·.
    Belos adornos! Muito criativos!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ༼❀ه° ·.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Πόσο χαρά φέρνει αυτό το παιχνίδι. Συμμετείχα σε κάποιο πρόσφατα και χάρηκα σαν μικρο παιδάκι. Η καρδούλα σου είναι απίιιιστευτηηη.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ααααα!!! Τέλειο!!!Και του χρόνου Ειρήνη μου!!!Να τα χαρείς τα δωράκια σου!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ax, τί όμορφα!!!
    Δεν ήξερα τί να πρωτοθαυμάσω!!!
    Είναι όλα υπέροχα!!!
    Και του χρόνου, Ειρηνάκι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is echt heel erg mooi!
    Om de en of andere manier heb ik dit blog niet gezien, dus ik ben blij dat ik nog even verder keek.
    Prachtig deze items en ook zo enorm sfeervol.
    Mijn complimenten.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Good idea for this exchange:)
    Greetings from France:)

    BeantwoordenVerwijderen