In & around my house

In & around my house

maandag 18 mei 2015

recycle a window !!!




                              lieve blogvrienden  ..
                            Daar ben ik weer ,na een klein probleempje met mij gezondheid ..
                            waarbij ik een paar daagjes in het ziekenhuis moest blijven ..
                            Ben ik weer helemaal gezond ...


                             Αγαπητοί   μου φίλοι ....
                              Να.. είμαι πάλι ..ύστερα από μια μικρή περιπέτεια με την υγεια μου..
                              και λίγες μέρες στο νοσοκομείο ....τώρα είμαι πάλι μια χαρά...





                                 
                                   een dagje voor dat ik na het ziekenhuis ging ...vondt  ik
                                   een oud raam in de schuur ...

                                  Μια μέρα πριν νοσηλευτώ ..βρήκα ένα παλιό παράθυρο
                                  στην αποθήκη .....

                                 



ik gaf hem een likje en .....Voila  !!!!!
Το έβαψα και .....Viola   !!!!!!



nog een beetje kamile geplukt 
(droog ik in de droogmachine)

Μάζεψα και λίγα χαμομήλι  
(στεγνώνω στο αποηξραντηρας ) 









                                                 Dit is mijn creatie van vandaag ...
                                                 Η σημερινή μου δημιουργία.....




 
                                                 
                         Sorry  !!!!  dat ik deze dagen niet op jullie blogjes reageerde ...
                         Σας ζήτω συγνώμη αν δεν άφησα  σχόλια αυτές η μέρες στα μπλογκς  σας .... 
                   


                                 

                  
                      Have a nice   week    !!!!!                      

48 opmerkingen:

  1. Fijn jou weer te horen (enfin ... te lezen) :-)
    Hopelijk was het niet te ernstig en ben je terug helemaal in topvorm.
    Wat heb je weer voor prachtige foto's gemaakt van jou schitterende tuin. En ja, dat raam is een echte topper!!! Prachtige bloemen trouwens.
    Doe het alvast rustig aan en geniet van het zonnetje.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje wel Tinne ....gelukkig ben ik weer helemaal
      in topvorm ...maar ik doe nog een beetje rustig aan ...
      Een fijne week ..
      veel liefs

      Verwijderen
  2. Το παράθυρό σου είναι ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ!!!!!!! Η επιλογή του χρώματος το απογείωσε!
    Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Κυριακή !!!
      καλή εβδομαδα

      Verwijderen
  3. wat leuk om een raam zo in de tuin te kunnen zetten (ja, jalours op het mooie weer!).
    en prachtige planten in de tuin, over die droogmachine (ben ik al eerder tegen gekomen he?) zou ik wel wat meer willen weten.
    Het maakt helemaal niet uit of je reageert op blogberichten van anderen, het gaat erom dat je zelf het leuk vind om blogberichten te maken. Ik heb liever dat je een bericht maakt (waar ik altijd vrolijk van wordt) dan dat je zit te zweten op antwoord geven......en daardoor het gevoel gaat krijgen dat het je leven beheerst.
    zelf reageer ik ook alleen maar als ik dat nodig vind of wil doen en ben helemaal niet teleurgesteld als anderen niet reageren op mijn blog hahaaha.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het weer is gelukkig mooi maar ook niet elke
      dag hoor ...af en toe een flinke bui ....
      Je mag me alles vragen wat je wilt hoor over de droogmachine
      ik ben er heel blij mee ...en klopt je hebt het vaker gezien ik heb er
      citroen en appelschijfjes in gedroogd ....
      Nee het bloggen moet beslist niet je leven beheersen maar af en toe
      een brichtje achter laten is altijd leuk ....
      Dankje wel Miek voor je reactie ....
      Een fijne week ,veel liefs

      Verwijderen
  4. Fijn te horen dat het terug goed gaat met je gezondheid. Oh, en dat mooie weer en zomerse bloemen doen me zo dromen van de zomer !
    Liefs,
    Ymme

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gelukkig is alles weer goed ...dankjewel
      Een fijne week ....
      veel liefs

      Verwijderen
  5. Τέλος καλό όλα καλά, αφού ήταν κάτι περαστικό. Το παράθυρο τέλειο διακοσμητικό για τον κήπο με τα πανέμορφα λουλούδια σου.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευτυχώς ήταν περαστικά Κατερίνα ...Ευχαριστώ πολύ...
      καλη εβδομαδα

      Verwijderen
  6. Το παράθυρο έγινε πανέμοφο !!! Απίθανο χρώμα !!!!
    Περαστικά σου !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρανια !!!!
      καλή εβδομαδα

      Verwijderen
  7. Μπράβο, βρε κορίτσι μου!!! Πολύ όμορφο το παράθυρο!!
    Ζωηρό και χαρούμενο χρώμα!
    όλα περαστικά να είναι!!!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    Καλή εβδομάδα!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ Γιάννα μου ,,,,,
      ευτυχώς είναι περαστικά..
      καλη εβδομαδα .....ΣΣΣΜΟΥΤΣ !!!!!

      Verwijderen
  8. Ειρήνη μου, πολύ χαίρομαι που ήταν όλα περαστικά!!!!!
    Γερή και δυνατή να είσαι πάντα!
    Τέλειο έγινε το παλιό παράθυρο!!!!!! Ο κήπος σου είναι χάρμα οφθαλμών!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριαν μου !!!!
      ευτυχώς είναι όλα καλά....
      να εισαι καλά..
      Καλή εβδομαδα και φιλάκια πολλα ,πολλα

      Verwijderen
  9. Ειρήνη μου περαστικά να είναι!!!
    Το παράθυρό σου έγινε φανταστικό!
    Τέλειο και το χρώμα που διάλεξες!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευτυχώς είναι περαστικά ...
      ευχαριστω πολύ Μαρία μου
      καλη εβδομαδα ...φιλακια

      Verwijderen
  10. Heel mooi gedaan, dat raam. Geeft een mooie vakantie stemming aan de tuin vind ik. En verzorg je goed he, zodat je weer helemaal de oude bent. Hobby en alles wat erbij hoort is heel prettig. Maar onze gezondheid is het belangrijkste in ons leven. Dit moeten we goed beseffen...

    Veel groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor Jeanine doe gewoon wat rustiger aan ...
      Dankje wel ......tuurlijk is onze gezondheid belangrijkste ...
      Een fijne week ..
      veel liefs

      Verwijderen
  11. Περαστικά σου καλή μου σιδερένια να είσαι.Το παράθυρο είναι πολύ όμορφο και έχει την ένταση του κίτρινου που λατρεύω.Μπράβο φυσικά και για τα λουλούδια είναι υπέροχα!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ ...να εισαι καλά !!!
      καλή εβδομαδα .....

      Verwijderen
  12. περαστικά σου και καλή ανάρρωση!
    το παράθυρο στόλισε υπέροχα τον κήπο σου και του έδωσε μια χαρούμενη νότα!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Σ' ευχαριστω πολύ !!!! να εισαι καλά ...
      Καλή εβδομαδα

      Verwijderen
  13. Περαστικά σου.
    Πολύ όμορφα όλα
    Φιλάκια ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Περαστικά Περαστικά Περαστικά!!!! να είσαι γερή και χαμογελαστή έτσι όπωςσε γνώρισα!!!!! Η σημερινή σου σύνθεση είναι όμορφη γεματη χρώματα και αρώματα!!! Φιλάκια

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ ,ευχαριστω ,ευχαριστω ......να εισαι καλά Έφη μου ...
      εσύ και η οικογένεια σου !!!!!!
      πολλα .πολλα φιλιά

      Verwijderen
  15. Liefste Nieneke,
    Goh zeg, jij trekt er weer aardig aan. Hopelijk ben je weer goed fit en alles goed.
    Dat tafelkleed met diezelfde èchte bloemetjes is een droom; jij hebt oog voor mooie dingen.
    Ook het oude raam heb je echt fleurig opgeknapt zo. Mooie dingen voor op het terras en het buitenleven om kleur toe te voegen en vreugde.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja..hoor ik ben weer bijna helemaal beter ..dankjewel...
      Ik vindt het leuk om leuke hoekjes in mijn tuin te maken ..
      Zodra het mooi weer is krijg je me de tuin niet uit ..
      Veel liefs

      Verwijderen
  16. Περαστικά σου Ειρήνη μου!!Σιδερένια!!
    Τό παράθυρό σου είναι σούπερ!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ Δημητρα μου !!! ....Να εισαι καλά..
      Καλή εβδομαδα και φιλάκια πολλα

      Verwijderen
  17. Περαστικά σου!!!
    Η ανακύκλωση του παράθυρου έγινε πανέμορφη!!!!
    Φιλάκια!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Στέλλα !!!
      Καλή εβδομαδα

      Verwijderen
  18. Πολλές ευχές για γρήγορη ανάρρωση ! Υπέροχες φωτογραφίες και τέλεια ιδέα με το παράθυρο , το κίτρινο πάντα με συναρπάζει!
    Ολυμπια

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Ολυμπία !!!
      Καλή εβδομαδα

      Verwijderen
  19. Wow dat is een superleuk idee, ik vind het gele ook zo mooi gekozen, echt een schitterende blikvanger in de tuin!!
    En wat een prachtig boeket heb je gemaakt!
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Vanessa ...het was leuk om te maken ..
      groetjes

      Verwijderen
  20. Επιτελους, σε βρίσκω! Ο blogger δεν εμφανίζει το προφίλ σου...
    Χαίρομαι που είσαι καλά τώρα, σε πέτυχα σε καλή στιγμή, ευτυχώς!
    Το παράθυρο είναι ένα αγαπημένο μου θέμα και στον κήπο σου ταίριαξε τέλεια! Καλή συνέχεια εύχομαι, θα τα λέμε τώρα!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ ....και για την ενημερώσει για το προφίλ..
      θα το δω .... Και εμένα μου αρέσουν τα παράθυρα...
      κάλο τριήμερο ...τα λέμε !!!

      Verwijderen
  21. Ik hoop dat alles weer goed met je gaat! Dat raam is leuk geworden, lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor ..alles is weer goed ..dankjewel ...
      Een fijn weekend

      Verwijderen
  22. Περαστικά, καλή μου!Το παράθυρο ταίριαξε τέλεια στον κήπο σου!

    BeantwoordenVerwijderen