In & around my house

In & around my house

donderdag 22 februari 2018

Traveling in Greece ...Pilion




  Deze post geen haak/naaiwerk of
  anderen creaties ..
  Maar foto's van een lang weekendje
  weg ...

 Αυτή η ανάρτηση δεν έχει πλεκτά η
 άλλες δημιουργίες ..
 Έχει φωτογραφίες από το περασμένο
 τριήμερο ...








  De reis ging na de berg Pilion in
 de provincie Magnesia ..

 Το ταξίδι ήταν στο Πηλιο ..
 





     

        De natuur is daar zo mooi ...
        Η  φύση είναι τόσο όμορφο εκεί ..





   
      Overal waar je kijkt zie je bloemen
      zelfs in deze tijd van het jaar
   
      Όπου και να κοιτάς βλέπεις λουλούδια
       και αυτό η εποχή ..

   





Oude kerk ( 1650 ) 

Αγία Μαρίνα (1650 )  







   
         En iets hoger in de berg sneeuw ...
        Και λίγο πιο ψηλά στο βουνό χιόνια ...














     

       Gezellige dorpjes...
     Όμορφα  χωριουδαχωρ ..
























      Dit was mij lang weekendje ...
        αυτό ήταν το τριήμερο







33 opmerkingen:

  1. Υπέροχες φωτογραφίες
    Φαίνεται όμορφος τόπος
    Μου αρέσουν πολύ οι καταρράκτες
    Μου έκανε εντύπωση που σε ένα σημείο του είχε χιόνια και σε άλλο όχι
    Ουαοοο,τι παράξενος και όμορφος ο κορμός
    Τα βίντεο δυστυχώς δεν άνοιξαν να τα δω
    Να περνάς πάντα όμορφα , να κάνεις ωραίες βόλτες στις ομορφιές της Ελλάδας μας
    Καλή Σαρακοστή

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Δελφινακι μου 💕

      Verwijderen
  2. Μας έκανες πολύ ωραία βόλτα με τις όμορφες φωτογραφίες σου !!! Φαντάζομαι πόσο φανταστικά θα πέρασες γιατί το Πήλιο έχει πολλές ομορφιές και δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην το λατρεύει. Πάντα τέτοια σου εύχομαι και σε φιλώ !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια ,να είσαι καλά ...φιλακια

      Verwijderen
  3. Wat is het daar mooi!!!
    Zoveel bloemen al om deze tijd, prachtig.
    Fijn dat je dit met ons wil delen.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja loes het is daar echt heel
      Mooi alle seasons ..
      Groetjes

      Verwijderen
  4. Από ότι φαίνεται πέρασες ένα υπέροχο τριήμερο γεμάτο όμορφες εικόνες,ευχαριστούμε που μας πήρες μαζί σου!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ναι περεσα πολύ ομοόμο μου
      αρέσει πολύ το Πήλιο
      ευχαριστώ πολύ Ρένα

      Verwijderen
  5. Το Πήλιο είναι υπέροχο και από τις όμορφες φωτογραφίες σου και μόνο είμαι σίγουρη πως πέρασες ένα φανταστικό τριήμερο, Ειρήνη μου!
    Σπούδαζε η κόρη μου στον Βόλο και είχα την ευκαιρία να επισκεφτώ το Πήλιο πολλές φορές και να μου μείνει αξέχαστο!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Και ο Βολος ειναι πολυ ομορφη πολη ....
      ευχαριστω πολυ Μαριαν μου ...φιλακια

      Verwijderen
  6. ciao carissima, immagini veramente molto belle e d'effetto!! Quel micione sonnacchioso è un vero spasso. un grosso abbraccio :) kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Μας πήγες μία πολύ πολύ όμορφη εκδρομή στο Πήλιο Ειρήνη μου μέσα από τις φωτογραφίες σου!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ευχαριστω πολυ Κατερινα μου ....

      Verwijderen
  8. Υπέροχες φωτογραφίες!!!
    Να περνάς πάντα όμορφα Ειρήνη μου!!!
    Φιλάκια!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a charming place. I really enjoyed your pictures today - the cobble streets, the waterfall, the old church from 1650, all the snow! And that tree is something else! It looks like fairies might live in there haha.

    Thank you for sharing your pics. They are wonderful.

    ~Sheri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ευχαριστουμε για τη βολτα στο ομορφο Πηλιο!!!
    υπεροχες εικονες που σιγουρα θα γεμισαν τις μπαταριες σας!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Παρακαλώ Λίτσα μου 😃😃
      Ευχαριστώ πολύ

      Verwijderen
  11. Beste Nieneke,
    Dat was een heerlijk lang weekend voor jullie met veel om te zien en van genieten.
    Lief geitje... geinige beestjes altijd.
    Geschiedenis die teruggaat tot 1650 voor dat kerkje is heel bijzonder!
    De natuur is ook lieflijk.
    Dank je voor het delen met je lezers.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Καλημέρα Ειρήνη τόσο όμορφες και καλοτραβηγμένες φωτο σπάνια βλέπω !! απολαυστικο το 3ημερο ταξιδάκι σας γυρισες ανανεωμένη και έτοιμη για τις όποιες νέες δημιουργίεςσουΕυχομαι να περνάς καλά και θα έρχομαι όσο αυτό είναι δυνατόν!! φιλάκια πολλά

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Λατρευω το Πήλιο αλλά δεν το έχω δει ποτέ χιονισμένο. Η σχεδόν ποτέ. Να περνάς πάντα υπέροχα.
    Ολυμπία

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Καλό μήνα Ειρήνη μου!
    Πόσο όμορφες οι φωτογραφίες σου και η διαδρομή σας!
    Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!
    Ακόμα και η λεπτομέρεια στη βρύση με το σπιτάκι, υπέροχη!
    ΌΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!
    Εύχομαι να υπάρχουν ευκαιρίες για όλους να ξεφεύγουν για λίγο, έστω και για ώρες!!Είναι τόσο σημαντικό!
    ΚΑΛΌ ΜΗΝΑ!!!Την αγάπη μου!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα, Ειρήνη μου. Αγαπώ το Πήλιο. Αυτός ο πλάτανος με τη θέα του στη Μακρυνίτσα είναι ο αγαπημένος μου. Καλό μήνα, φίλη μου.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Υπέροχες φωτογραφίες από έναν υπέροχο τόπο!
    Φιλιά πολλά!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I adore the clay but I have never seen it snowy. the almost never. to always be wonderful.

    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Έχω να πάω στο Πήλιο από μικρό παιδί! Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου με ταξίδεψαν!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen