In & around my house

In & around my house

dinsdag 13 februari 2018

Grazy quilt Valetine Heart ❤️❤️❤️



  Ik hou van hartjes ,en jullie ???
  Λατρευω της καρδιες ,εσείς  ???


 Deze keer maakte  ik een hart met de techniek grazy quilt ...

Αυτήν φορά έφτιαξα μια καρδιά με την
τεχνική  grazy quilt ...



 Ik gebruikte verschillende stofjes en
 steekjes ...
 Χρησιμοποίησα διαφορά κοματακια
 υφάσματα και διαφορετικά βελόνιες





               Nog meer zelfgemaakte hartjes
                Και άλλες καρδούλες





 
        Een fijne Valetijns dag 💕💕
          Καλό Βαλεντίνο  💕💕




47 opmerkingen:

  1. Πολύ όμορφες η καρδία σου
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Δελφινακι
      Φιλακια

      Verwijderen
  2. prachtige techniek. Leuk al die details.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ωωωωω κι εμείς τις λατρεύουμε Ειρήνη μου και μ έκανες τώρα να βάλω στο πρόγραμμα φτιάξω μια .
    Είναι τέλεια και πολύ τσαχπίνα.
    Άνετα αξιοποιούνται όλα τα απομεινάρια από υφάσματα και δαντελίτσες.
    Κρίμα που δεν καθόμαστε πολύ κοντά.
    Όλη μέρα θα παίζαμε μαζι😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Και εγω θα ηθελα να μείνω κοντά σου ,μια χαρά θα παίζαμε .😃😃
      Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου ...πολλά φιλάκια 💋

      Verwijderen
  4. Mooi! Jij ook een fijne Valentijnsdag!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Κι εγώ λατρεύω τις καρδούλες και έχω φτιάξει πολλές, Ειρήνη μου!
    Αλλά ξετρελάθηκα με αυτή την δική σου!!!!!!Είναι σκέτη γλύκα!!!!
    Εχω αρχίσει κι εγώ κάτι σε στυλ crazy quilt αλλά η καρδούλα σου είναι υπέροχη!!!
    'Οπως και οι άλλες καρδούλες σου!
    Φιλάκια πολλά!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ Μαριαν μου ...τα θελω πολυ να δω το και το δικο σου
      grazy Quilt ...φιλακια πολλα

      Verwijderen
  6. αγαπάμε καρδούλες!!!!και οταν συνδιαζουν τοσες τεχνικες πανω...απλα υπέροχες!
    happy valentine's day!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ Λιτσακι μου ...
      φιλακια

      Verwijderen
  7. Και εμεις τιςλατρευουμε τις καρδιες Ειρηνη μου.. και προπαντως τις δικες σου που μα ξεσηκώνουν και με τα χρωματα τους και με την τεχνικη τους.. που την βλεπω πρωτη φορα και μου αρέσει παρα πολύ φίλη μου θα αποθυκευσω την φωτογραφια σου για μελοντικες καρδουλες..χα..χα.. χρονια πολλα για αυριο αν γιορταζεις.. φιλακιααα!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ξεχασα να σου πω Ειρηνη μου πως μου αρεσαν πολύ και οι φωτογραφίες επανω στην αρχή..!

      Verwijderen
    2. Ευχαριστω πολυ Ρουλα μου ...να εισαι καλα
      φιλακια πολλα

      Verwijderen
  8. εκτος του οτι ειναι τελεια η καρδια σου εμενα με τρελενει το grazy quilt , γεια στα χερια σου Ειρηνη

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Πω πω τι καρδιά τέλεια είναι αυτή με τα κομματάκια !!!!! Τη λάτρεψα !!!! Μπράβο, γεια στα χέρια σου πολύ επιτυχημένη !!!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου ...
      Φιλακια

      Verwijderen
  10. Η καρδιά σου φανταστική, υπέροχη, μοναδική.Τι άλλο όμως να περιμένω από τα χρυσά χεράκια σου!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Αααα.... ευχαριστω πολύ Αχτίδα μου ..να εισαε καλά 💕💕

      Verwijderen
  11. Πολύ ωραία τα έκανες Ειρηνούλα μου! Γεια στα χρυσά σου χεράκια!
    Χρόνια μας πολλά μ΄αυτούς που αγαπάμε. Να είμαστε γεροί και του χρόνου!
    Φιλάκια

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάγδα μου
      Φιλάκια πολλά 🤗🤗🤗

      Verwijderen
  12. φοβερη δουλειαααααααααααααα!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi crazy quilt hartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Φανταστική είναι η καρδούλα σου,γεμάτη από αγάπη!!!
    Καλό βράδυ,Ειρήνη μου!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάρια μου..
      Φιλάκια 💋 💋

      Verwijderen
  15. Και σε ποιον δεν αρέσουν οι καρδιές!!! Αλλά εμένα Ειρήνη μου αρέσουν πολύ και οι διαφορετικές βελονιές που έχεις χρησιμοποιήσει!!!! Καλή σου νύχτα!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου
      να εισαε καλά ....φιλάκια

      Verwijderen
  16. Wat een echt prachtig hart, erg mooi in de crazy quilt techniek!♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Καταπληκτική υπέροχη η καρδιά με όλες αυτές τις τεχνικές!
    Εύγε σου Ειρήνη μου!
    φιλάκια πολλά πολλά,καλά να περνάτε!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Σ ,ευχαριστω πολυ Βαρβαρα ..να εισαι καλα
      καλη Σαρακοστή ...φιλακια

      Verwijderen
  18. Wat maakt jij toch mooie dingen, ik kijk er graag naar
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marianne ...dat vindt ik fijn dat je me graag
      volgt ...heel veel groetjes

      Verwijderen
  19. Lieve Nieneke,
    Nou ja Valentijn is voorbij maar ik vind dat het ook 365 dagen per jaar geldig is!
    Jou hartjes zijn zó schattig en jou verschillende steekjes zijn uit de kunst, je bent een echte artieste en gifted met creativiteit.
    Liefs voor een fijne zondag!
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Είναι μία καρδιά γεμάτη αγάπη και ομορφιά Ειρηνη μου 💖💖💖

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου 💕

      Verwijderen
  21. Πανέμορφη η καρδούλα σου, Ειρήνη μου.
    Προτείνω να πάρεις τη Ρένα αγκαζέ και να κατεβείτε Αθήνα. Θα σας φιλοξενήσω και θα παίξουμε μαζί όλο το Σαββατοκύριακο. Χα, χα. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Your heart is so pretty. So many different fabrics and colors. I also love that soft Pink heart. It reminds me of my granddaughter's room. She has Pink and Gold. You always make the cutest things. : )

    ~Sheri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What makes you beautiful things, I like to look at them
    nice weekend.

    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen