In & around my house

In & around my house

donderdag 9 november 2017

Make a vase out of a jar !!!





                                                       lieve blogvrienden  ....Αγαπητοί φιλοι  !!!!


   Hoeveel glazen poten en potjes verzamel je niet in je keukenkastje ..
   Ποσα βαζα και βαζάκια μαζεουν στο ντουλάπα της κουζίνας .....





    je kan ze goed gebruiken als vaas
    μπορείς να της χρησιμοποίησης σαν βάζο










                                    ik wens jullie een fijn weekend  !!!!
                                    Σας εύχομαι καλο   Σαββατοκυριακο   !!!









41 opmerkingen:

  1. Μπράβο, Ειρηνάκι μου!
    Πόσο όμορφα ταίριαζε το "ντύσιμο" που έκανες στο βαζάκι!
    Κίτρινη και γεμάτη φως η ιδέα της φωτογράφισης!!!
    :-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, κούκλα μου!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ Γιαννα μου ,να εισαι καλα
      φιλακιααααααααααα

      Verwijderen
  2. Μα πόσο όμορφο δείχνει με το κίτρινο "φορεματάκι" του το βάζο σου Ειρήνη μου! Και πόσο όμορφες είναι και οι φωτογραφίες σου... Να σε ενημερώσω πως η ανάρτηση που έβαλες στο προηγούμενο Sweet Inspiration Link Party είναι ανάμεσα στις featured αναρτήσεις αυτή την εβδομάδα ... Συγχαρητήρια και φιλάκια !!!

    www.artdecorationcrafting.gr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ωωωωωω......ευχαριστω πολυ Χριστινα μου ( δεν το περίμενα να ειμαι μεσα στις
      featured αναρτησες ) χαρα μου μεγαλη ...να εισαι καλα ...φιλακια

      Verwijderen
  3. Το κίτρινο το αγαπώ πολύ και σας φορεματάκι του βάζου είναι πολύ όμορφο !!
    Πολλά φιλιά !! Υπέροχες φωτογραφίες!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. δεν τρελαίνομαι αλήθεια για το κίτρινο
      αλλα εδω ταίριαζε νομίζω
      ευχαριστω πολυ Νικολ μου
      φιλακια

      Verwijderen
  4. mooi gedaan en lekker vrolijk al dat geel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja leuk he ...eigenlijk ben ik niet zo gek op geel
      dankjewel ...groetjes

      Verwijderen
  5. Inderdaad, potten genoeg altijd. En wat staat het leuk en gezellig zo! Mooi gemaakt.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja en jammer om ze weg te gooien
      zo heb ik er dubbel plezier van
      groetjes

      Verwijderen
  6. Μα ποσό όμορφο το κίτρινο «φουστανακι» που έντυσες το βάζο Ειρήνη μου!
    Υπέροχη η Φθινοπωρινή σου παρουσίαση αλλα και οι φωτογραφίες σου εκπληκτικές!
    Πολλα φιλάκια!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Να εισαι καλα Δημητρα μου ...φιλακια

      Verwijderen
  7. Ειρήνη μου, αγαπώ το κίτρινο πλεκτό φουστανάκι στο βάζο! Πανέμορφο έγινε, φίλη μου.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ Μια μου ...
      φιλακια

      Verwijderen
  8. Inderdaad,je kan zo'n pot voor van alles gebruiken,
    dus ook als bloempot.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ...je hoeft alleen een beetje fantasie te hebben ..hihihi
      dankjewel Ans ...groetjes

      Verwijderen
  9. Wat een leuk en vrolijk idee, staat prachtig zo!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat mooi in dat zonnige geel, daar wordt je vrolijk van.
    Leuk idee hoor.
    gr. Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja eigenlijk houd ik niet zo van geel maar hier wordt je
      vrolijk van ...heel veel groetjes en dankjewel

      Verwijderen
  11. Lieve Nieneke,
    Ja, in zo'n fleurig zonnebloem-gele jasje wat jij ervoor haakte is het een PLAATJE!
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. That is such a pretty wrap you put around the glass jar. I love the color yellow, it's so cheerful. The flowers and the lantern look charming. Even the pumpkin looks yellow!

    Happy November days, friend.

    ~Sheri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I usually do not choose yellow ..it is not my favorit coller
      but here I think it fits well ...thank you Sherri

      Verwijderen
  13. Πολύ όμορφα έδεσε το κίτρινο χρώμα. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Πραγματικά έχουμε όλοι τόσα πολλά βάζα στα ντουλάπια μας που μπορούν να αξιοποιηθούν καταλλήλως. Καλή βδομάδα! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ευχαριστω πολυ ...να εισαι καλα
      φιλακια

      Verwijderen
  14. Υπέροχο. Άμα πιάνουν τα χέρια σου τελικά φτιάχνεις πανέμορφα πράγματα με τα πιο απλά υλικά!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Μα με τα πιο απλα υλικα.. φτιαχνεις τα πιο ομορφα πραγματα !!!
      ευχαριστω πολυ Κατερινα

      Verwijderen
  15. Τέλεια η ιδέα σου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Πολύ όμορφη ιδέα τυχερό το βαζακι που έπεσε στα χέρια σου

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα ..
      Φιλάκια

      Verwijderen
  17. Με τρελαίνουν οι χρωματικοί συνδυασμοί που κάνεις και το πόσο όμορφα ταιριάζεις και συνδυάζεις τα πλεκτά με άλλα υλικά!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ελεάνα μου
      να είσαι καλά ...

      Verwijderen
  18. Εστω και με καθυστερηση Ειρηνη μου θαυμασα το βαζο σου που ντυθηκε με το χρωμα του ήλιου χαρη στα δικα σου χερακια... σαν να είναι καλοκαιρι μεσα στο φθινοπωρο ... τι ομορφα που έδεσες τα χρώματα φιλη μου..!!!χαιρομαι πολύ που τα λεμε.. να περασεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο.. φιλακιαααα!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Και εγώ χαίρομαι που τα λέμε
      τη τώρα είναι η σειρά μου να σε παρω. 😃😃. ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου ..φιλάκια 💋 💋

      Verwijderen
  19. This is such a pretty idea. The vase looks so warm and cozy with the crochet piece wrapped around it.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you very much to visiting my blog ...I hope I see you again ...

      Verwijderen
  20. Αγαπημένο το κίτρινο και όχι μόνο για καλοκαίρι αλλά και για Φθινόπωρο και στον όμορφο κήπου σου φαντάζει ακόμα περισσότερο !! Μπράβο σου Ειρηνάκι μου!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου ..
      Φιλάκια

      Verwijderen
  21. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen