In & around my house

In & around my house

woensdag 20 september 2017

My summer !!!!!






    Vandaag zie ik pas dat het  Mei was toen  de laatste post plaasten ...pffff
       ( ik heb een hele zware en moeilijke zomer gehad )
    en zo had ik helaas geen tijd en geen zin  voor te bloggen
    alleen een beetje actief op de instagram .....
 
    Σημερα είδα που το τελευταίο  ανάρτηση   ηταν Μαιος ....
          ( ήταν μια πολύ δύσκολη καλοκαίρι για εμενα )
  και έτσι δεν είχα  ώρα και ορεξη  για  το μπλογκ
  μονο  με το instagram   ασχολούμουν .......


                                                       Juni   .....Ιουνίου

                                         
                         
 
   


























              gelukkig waren er toch ook  nog mooie momenten    !!!!
               ευτυχώς υπήρχαν και  καλές  στιγμές  !!!!

                                                                       
                                                         Juli   ....  Ιούλιο          
                                             
























                         

                                                               augustus  ......Αύγουστος  





























        en dit waren mij foto's  van de zomer ......

        αυτές είναι η φωτογραφίες  από το καλοκαίρι μου  .....





41 opmerkingen:

  1. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες.Ας ελπίσουμε ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα!AriadnefromGreece!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ Αριαδνη να εισαι καλα ...
      Ελπιζω να τα πουμε συντομα ...
      Φιλακια

      Verwijderen
  2. Je bent zeker niet de enige in het blogwereldje waarvan ik hele poos niks vernam....
    Ben de tel kwijtgeraakt van alle trouwe bloggers en volgers die het afgelopen jaar gestopt zijn of hun blog verwaarlozen of afhaken zonder daar ook maar één berichtje achter te laten aan hun jaren lange volgers die met regelmaat van de klok reageerde op hun berichten.
    Lees nu dat je een moeilijke zomer achter de rug hebt en het er niet van kwam om te bloggen.
    Hopelijk gaat het nou na een moeilijke tijd naar omstandigheden weer goed met je.
    Zit wat mijn mobiliteit betreft al paar jaar met de nodige pijn in de lappenmand en neem me telkens voor om geen energie en belangstelling meer te tonen aan die gene die mijn blog ook nooit meer bezoeken.
    Voor jou maak ik graag een uitzondering ☺☺
    en hoop dat je het bloggen weer op kan pakken.
    Dan kan ik weer genieten van je altijd leuke uitstapjes,creatieve handwerkjes en zomerse foto's net als nu.

    Tot blogs en liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor Ger het was niet dat ik niet wou hoor ,ik lees graag je
      mooie blog ...maar met de gezondheid van mij schoonmoeder en mij moeder
      gaat het niet goed ...en ik zorg nu voor mij schoonmoeder ..
      Ik miste het bloggen heel erg ...ik hoop dat ik het snel weer kan oppakken ...
      Heel veel liefs

      Verwijderen
  3. De plaatjes zijn prachtig! Wat jammer dat je geen fijne zomer gehad hebt... Ik hoop dat het ten goede keert.
    Groetjes,
    Akkelien van De Breimeisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's. Hoop dat je met de zorg voor je schoonmoeder toch nog wat tijd overhoudt voor jezelf!Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ada .....ja ik moet wel wat tijd overhouden want ik moet
      mijn vierkantje van september nog maken ...maar dat gaat wel lukken ..
      Heel veel groetjes

      Verwijderen
  5. Hopelijk gaat het beter met je moeder en schoonmoeder, maar je foto's, daar wordt je echt vrolijk van, zo mooi zijn die.
    Liefs,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. P.s. Heel fijn om weer iets van je te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wordt ik ook vrolijk van het maken van foto's
      en zo vergeet je ff het onvrolijk...
      Heel veel liefs en dankjewel loes ...

      Verwijderen
  7. σε χασαμε από τη μπλογκογειτονια αλλά ευτυχώς απολαμβάναμε τις υπέροχες φωτογραφίες σου στο facebook.
    Καλώς την και πάλι!
    και του χρόνου να είσαι καλά να απολαύσεις τις διακοπές σου!
    καλό φθινόπωρο!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Δυστυχος δεν πηγαμε φετος διακοπες ....του χρονου να
      ειμαστε καλα ....φιλακια πολλα Λιτσα μου

      Verwijderen
  8. Έχεις γίνει εξπέρ στις φωτογραφίες Ειρήνη μου!
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Μου αρεσει πολυ να βγαζω φωτογραφεις Ρενα μου
      φαινετε εεεε....να εισαι καλα ελπιζω να τα πουμε
      συντομα. Φιλακια πολλα 💋💋💋

      Verwijderen
  9. Hele mooie zomerse foto's,Nieneke.
    Ik hoop,dat het allemaal niet te zwaar voor je wordt.
    Dikke knuf.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms is het welleens te veel ,maar ja het kan niet anders
      Heel veel liefs en dankjewel Ans

      Verwijderen
  10. Καλό φθινόπωρο Ειρήνη μου με πολλές όμορφες στιγμές και πανέμορφες φωτογραφίες !!
    Την αγάπη μου

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Να εισαι καλα Νικολ μου ...φιλακια πολλα !!!

      Verwijderen
  11. Σε καμάρωνα στο instagram!!! Ειρηνάκι μου, ελπίζω όλα να είναι καλά, εσύ να είσαι δημιουργική και να συνεχίσεις να μας γεμίζεις μια όμορφες εικόνες!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κορίτσι μου!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Α χαιρομαι πολυ που με καμαρωνεις ..😊😊 να εισαι καλα Γιαννα
      μου ...μου αρεσει πολυ να βγαζω φωτογραφεις ...
      Φιλακια πολλα 💋💋💋. Καλο Σαββατοκυριακο

      Verwijderen
  12. Hoi Nieneke,
    Wat een mooie zomerse opnames. Prachtig die helder blauwe zee.
    Je collage van foto 8 is ook erg mooi.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Πανέμορφες φωτογραφίες, Ειρήνη μου. Ελπίζω να εμφανίζεσαι συχνότερα στη μπλογκογειτονιά και να δίνεις χαρά σε όλους μας με τις ωραίες αναρτήσεις σου. Σε φιλώ!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ ...και εγω το ελπιζω Μια μου 😊😊
      Φιλακια ...

      Verwijderen
  14. Heel begrijpelijk dat het bloggen dan op een laag pitje komt te staan. Hopelijk gaat het weer beter en krijg je meer tijd voor hobbies en het bloggen. Heerlijke foto's!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat hoop ik ook Willy ..want ik mis het bloggen toch wel
      Heel veel groetjes

      Verwijderen
  15. Lieve Nieneke,
    Ja, het leven dicteert soms andere prioriteiten dan bloggen!
    Heel veel sterkte en geniet van de toch nog altijd aanwezige kleine, mooie dingen die op je pad komen.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Mariette voor je lieve woorden ..
      Jammer genoeg is het leven niet altijd rozegeur en zonneschijn !!!
      Heel veel liefs

      Verwijderen
  16. Σε παρακολουθώ στο instagram φυσικά οπότε βλέπω τις όμορφες φωτογραφίες σου! Εύχομαι να περάσουν σύντομα οι δυσκολίες!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ που με παρακολουθεις στο instagram 😊
      Και εγω το ευχομαι ....φιλακια

      Verwijderen
  17. Μήπως να κανω και εγώ instagram για να απολαμβανω τις πανεμορφες φωτογραφίες σου Ειρήνη μου; χα..χα.. πόσο χαιρομαι που σε γνώρισα και απο κοντα.. μπορει να ήταν λίγο αλλα δεν θα το ξεχασω πως εκανες τον κόπο να ερθεις να μας δεις κορίτσι μου..!! πολύ χαρηκα που άνοιξες και το μπλοκακι σου...να τα πουμε απο εδώ εμεις που δεν εχουμε φεης μπουκ.. να περνας ομορφα οτι και να κανεις Ειρηνη μου ..Καλο σου φθινόπωρο... φιλακιααα!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ξεχασα να σου γραψω πως ο ηλιαθος σου μεχρι εχθες ήταν η ζωή του..ομως τον εχω βγαλει φωτογραφια και οποτε την βλέπω θα θυμαμαι την συναντηση μας φιλεναδα..

      Verwijderen
    2. Δεν εκανα κοπο ..ηταν χαρα μου να σε δω εστο και για λιγο ..
      Μου ελειπε η παρεα σας εδω στο μπλογκογειτονια ...☺ ειπα να επιστρεψω ...
      Πολυ χαρηκα που αντεχαν τα λουλουδια μου ...ευχαριστω πολυ Ρουλα μου
      να εισαι καλα ...φιλακια πολλα 💋💋💋

      Verwijderen
  18. Thank you for showing us your June, July, and August. So sorry you had a difficult summer. But I'm glad you had a few good moments, and your pictures show the goodness. I love those decorative rocks. The white hat in August is sweet, and it's been awhile since I wore hats. The flowers, the lantern, the wheat fields, the tea time.....all so lovely. I do hope your Autumn brings you much happiness. It was good to see a post from you again. Your blog is lovely, and missed you. : )

    ~Sheri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you verry much Sheri ....I love to make pictures !!!
      heva a nice weekend ...hugs

      Verwijderen
  19. Καλό φθινόπωρο ευχομαι να πάνε όλα καλά!!!!Φιλάκια!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ Κατερινα να εισαι καλα !!!!
      φιλακια

      Verwijderen